mandag 28. september 2009

No har jeg endelig flyttet inn.

Selv om det er litt, som står igjen, er det utrolig deilig å komme inn i huset.

Tenkte å vise dere kjøkkenet i dag.

Under ser dere spisekroken. Gardiner mangler enda, men de kommer, når jeg får tid til å sette meg ned å sy.hmmm.....det kan vel ta sin tid Det blir vel lift gardiner her.

Ett av de 5 vinduene på kjøkkenet

Lysekronen min er på plass. Den er jeg såååå glad i.


Enda et bilde av kjøkken armaturet. Selv om jeg har vist det før, må jeg bare ha det med no også. Det er foresten fra Lino.


Epler hører høsten til. Og høst, det har vi virkelig fått her ute i havgapet.
Kanskje blir det en rykende ,fersk, eplekake snart...nam nam


MÆ... Lykkelig over å være inne i nyhuset.


Kjøkkenet er fra Ikea, knotter fra Sigdal og hvitevarer fra Gorenje


Jeg syns ventilatoren, som er litt industriell, passer godt sammens med den landlige stilen

Ja, det var kjøkkenet.

Kommer tilbake med et nytt rom snart.

God natt alle sammen.

Katarina










1 kommentar:

  1. Hei, Katarina! Takk for hyggelig hilsen:) Først av alt: Gratulerer med nytt hus!! Sååå flott kjøkken dere har fått!! Så lyst og lekkert! Helt i min stil;)

    Kos dere i det nye huset!! Ha en strålende helg!

    Klem Anette:)

    SvarSlett