lørdag 30. januar 2010

NYE GARDINER......Så har jeg endelig sydd ferdig kjøkkengardinene. Ting tar tid, som dere skjønner. Men nå er jeg ferdig... Eller nesten ferdig. Mangler å sy opp kanten helt nederst

Alt stoffet har jeg kjøpt i min favoritt butikk, her på Hitra. Boutique Helene.
Stoffene er fra Borge, både de stripete lingardinene og de lyse rulleliftene.
Bilder fra kjøkkenet


Det var egentlig veldig enkelt å sy rullelift. Og jeg ble så fornøyd med resultatet "smiler"
Landlig og nostalgisk. Passet godt til kjøkkenet.
Da skal vi spise vaffler, som Hedda har laget helt alene. nam nam..
GOD HELG TIL DERE ALLE SAMMEN
KLEM Katarina





1 kommentar:

  1. Hei Katarina!!

    Så fint du har fått det i huset:) Tenkte eg skulle sy rullelift på rommet til Thea, satse på at det ikkje er altfor vanskelig!!

    Therese

    SvarSlett