lørdag 27. mars 2010

God lørdags kveld folkens..

Jeg og barna kjørte til Trondheim i går.
Det er påske, og gutta skal være med mormor og morfar, til fjellet.
Ski, fjell, hyttekos, påskekrim og sol.. hærlig

Men før de dro til fjells, ble det litt shopping i byen.
Konfirmasjons dress til Sander
Innesko, joggesko og finsko.
Ja ... så kjøpte jeg hagemøbler. jippi
Hvite selvfølgelig.
2 benker, 2 stoler og 1 bord.
Skal skru de opp i morgen. Og da kommer det vel bilder.
Måtte vise dere min stolthet "smiler"
Orkideen min har kommet med 2 nydelige blomster. Som nevnt tidligere, er den full av knopper, så her kommer blomstene som perler på en snor..

Nå skal jeg synke ned i god stolen, finne fram et glass rødvin og kose meg med en film.
God lørdags kveld fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar