onsdag 28. juli 2010

Velkommen inn til Boutique Helene.


I dag tenkte jeg å vise dere noen bilder fra den flotte innteriørbutikken vi har her på Hitra.

En skulle nesten tro vi var i byen. he he..

Nyt bildene...

Delikate kurv møbler fra Artwood

Liker den slitte hvitfargen de har.


De trivelige damene i butikken, som bestandig er så hjelpsomme.
Begge har på seg søte bluser fra Green Gate.


Masse lekkert


Cognac stol og tøft sidebord med skinn detaljer,
I kisten kan en jo ha Cognac flaskene:)




Klær fra Co2 og søte tresko... sukk.slike kunne jeg tenke meg .



Søtt


Nostalgisk


Og her er Green Gate kommet i butikken. Det er jo noe for oss bloggere.
Så søte de skjeene synes jeg.


Litt shabby chic.


Ja hva synes dere?
Var det noe som falt i smak?

Ta dere en tur innom, eller klikk dere inn på nettsiden deres.
Jeg vet de sender varer over hele Norge


Klem fra Katarina





4 kommentarer:

  1. Her falt ALT i smak hos meg!! Det mangler ikke vakre ting å ønske seg nei... Skulle jeg velge måtte det blitt kommoden på de siste bildene + treskoene ;0) Ha en herlig dag på Hitra - Sommerklem fra meg

    SvarSlett
  2. Er ikke noe rart at jeg bestandig handler der når jeg er på Hitra nei;)
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  3. Bra blogg:)

    Hilsen Kristin W

    SvarSlett
  4. Hei Katarina :)
    Jeg var på "Trægården", på Ranheim, sammen med noen naboer igår. Tenkte på deg da jeg gikk inn på interiørbutikken der. Om du ikke har vært der allerede, bør du ta deg en tur dit :) Tror det er butikk etter din smak! De hadde bl.a. en kjempefin baderomsserie med tannkopper, minibadekar (på føtter) og sånne pumpeflasker for parfyme der ;D Kjempesøte! ;)

    SvarSlett