mandag 10. oktober 2011

Mandags morgen, ei ny uke.

I helga, har min kjære gjort ferdig rekverket på terrassen.
Det ble bare  lekkert, om jeg får si det, he he..
Det tok litt tid, for jeg ønsket meg akkurat dette rekverket, med smale og tette spiler. Så S har kappet og skrudd i flere dager. Og det ble akkurat, som jeg ønsket meg "smiler"
Så neste år er det min tur, for da skal alle de smale, tette spilene males. Og det tror jeg er litt av en jobb. Men jeg liker å male, så det skal gå bra.



Sist uke hadde jeg "besøk" av noen hjorter, som spiste opp blomstene jeg hadde ved inngangs døra. hmmmm...
Ja ja, sånn er det å bo her.
Så nå er det plantet litt høstlige blomster ute. Eller, det heter vel lyng og ikke blomster.
Men fint ble det "smiler"

Sist jeg var i Trondheim, var jeg innom Stoff&Stil og kjøpte meg litt forskjellige stoffer, glidelås og platevatt.
Har begynt å sy, men er ikke helt ferdig enda. Bilde kommer når det er ferdig. Men her er stoffet. Polarfleece og stjernestoff.
 Nå skal Jakob og jeg til Fillan, på 5 mnd kontroll. Tenk at han allerede er blitt 5 mnd, tiden raser av gårde.

Ønsker dere alle en flott dag.
Jeg synes det er så koselig at dere er innom bloggen min.
Klem

1 kommentar:

  1. Skikkelig stilig!!! Det er litt av en jobb å male så tett rekkerk ja, men SÅ verdt det <3! Nydelige bilder av den lille prinsen under her! Lykke til på kontrollen i dag! Klem fra meg

    SvarSlett