mandag 12. september 2011

Nå er det ingen tvil.........

Høsten er kommet."sukk"

Jeg er glad i høsten, men hvert eneste år, synes jeg sommeren bare plutselig er over. Den varer liksom ikke lenge nok.

I går hadde barna og jeg en flott dag.
Etter frokosten, satte jeg en deig til heving, mens vi gikk oss en tur i det flotte været. Ja, det var vel nærmere 20 grader, men som dere ser, har høsten begynt å komme.
Vel hjemme, bakte Hedda og jeg ut horn fylt med vaniljekrem. nam.... de er bare sååååå gode. Oppskriften finner dere her
Senere på ettermiddagen var Hedda og ei venninne på kino for å se Smurfene.
Så var den søndagen over.

Og nå, skal jeg av gårde for å gi min stemme,
før Jakob og jeg fyker av gårde inn til Fillan på babymassasje.
Da er det en liten kropp som koser seg. Det liker han."smiler"

Ha en fornøyelig dag
Klem

1 kommentar:

  1. Hei hei :) For en herlig blogg og inne minst for et hus dere har :) Vi skal bygge hus til våren, så her var det masse inspirasjon å finne...her må jeg følge mere med :)

    Ha en finfin høstdag...

    Caroline

    SvarSlett