tirsdag 25. august 2009

STOKMARKNES
I nesten 1 uke har jeg vært på besøk til min gode venninne Lina, som bor oppe i Stokmarknes.
I fjor bygget hun og mannen seg et fantastisk hus i gamel stil, et sveitserhus.
Hennes største lidenskap er interiør. Jeg har tatt masse bilder, som jeg kommer til å legge ut de nærmeste dagene. Og da vil dere få se hennes fantastiske hus
Huset ligger helt nede i "fjæresteinene"
Inngangspartiet
Fra sjøsiden

Det er masse detaljer på et sveitserhus. Lekkert

Rundt hele huset har de lagt grus inntil husveggen. Lina har begynt å samle på runde steiner, som hun skal ha her senere. Det blir jo såååå fint
I dag skal jeg male i huset mitt, male soverom.
Ha en fin dag alle sammen,
Katarina





1 kommentar:

  1. Dette var morsomt å se. Vi har bygget eksakt det samme huset. Har bare gjort om noe på planløsningen i hall og stue :)

    SvarSlett