onsdag 7. oktober 2009

Her kommer noen bilder, av stua nede i 1 etg.
Ingenting er kommet opp på veggene enda, men slik ser det ut akkurat no iallefall.
Her ser dere de gamle vinduene, som er mellom stua og kjøkkenet.
De skal vaskes, skrapes maling av glassene og males. Tenkte å begynne med det i dag, men vi får se om jeg rekker det. Dagene går jo så veldig fort.
Puter i sofaen.
Stoffet har jeg kjøpt på en kjempe lekker butikk på Hitra, som har sååååå masse lekkert.
Hjemmesiden deres er ikke helt oppdatert, og viser ikke hvor lekker butikken er, men
kanskje de skjerper seg nå. For jeg vet de følger med på bloggen min. hi hi.
http://www.helene.as/






Krakken etter oldemor er med



Mine vakre gamle vindu.
Som skal bli enda finere med litt maling på.
Som dere ser mangler det fortsatt et glass, men det skal bli ordnet i løpet av uka. Venter bare på en glassmester.




Da ønsker jeg alle en fortsatt fin dag
Hilsen Katarina





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar