onsdag 25. november 2009

Gardiner.......De siste dagene har jeg vært ganske effektiv.
Har malet de gamle vinduene et strøk, skrudd sammen møbler fra Ikea og sydd gardiner til soverom, og stue.

Jeg hadde en stuv med flere meter stoff liggende.Kjøpte den i fjor til Boutique Helene, her på Hitra. Den har jeg sydd gardiner til stua av. Stoffet er fra Borge, og er bare lekkert.
På butikken til Helene er det sååååå masse lekkert no. Den flotte julebutikken. Så har du ikke vært der enda, anbefaler jeg deg å ta turen innom.

Nye blomster i vinduet måtte også til. Har funnet ut at grønne fingre, har jeg ikke. Men det er vel blomsterbutikken her svært fornøyd med he he...
Siden jeg er glad i levende planter og blomster, men som visner til stadighet, blir det kjøpt noen i løpet av året ja.


Slik ble stuen med de nye gardinene.
Så fornøyd sjø. he he...
Da ønsker jeg alle sammen en fin kveld.
Katarina






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar