søndag 17. januar 2010

STUA.Fikk plutselig ånden over meg på lørdagen. Da dro jeg fram støvsugeren, vaskebøtta og støvkluten. Brettet opp armene og flyttet litt om. Liker å flytte om. he he...
Det hvite skapet, er sy skapet mitt. Der har jeg symaskinen og alle stoffene mine. Veldig greit å ha det i et skap. Både lett tilgjengelig og oversiktlig.
Og siden jeg var så godt igang, sydde jeg gardiner til 3 av kjøkkenvinduene. Så nå er jeg snart ferdig med de gardinene. Kommer bilder når alle er ferdige.
Sånn ser det ut i stua nå. Og som dere ser er det fortsatt ikke kommet opp noe på veggene. Jeg synes det er utrolig vanskelig med bilder. Lurer på om jeg skal henge opp et stort speil over sofaen, eller kanskje bilder. hmmm vanskelig...

Ja ja.....helga er over... det er mandag.... ha en flott uke alle sammen.

Hilsen Katarina



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar