søndag 28. mars 2010

I dag ble hagemøblene satt sammen....
ingen ting å vente med, våren er jo på full fart til Hitra. håpe håpe
Jeg har verdens snilleste tanteungdom (kan ikke skrive unge, da han plutselig er innom bloggen "smiler")
I dag kom han innom, og spurte om jeg hadde noe verktøy. Han ville hjelpe meg å sette sammen de nye hagemøblene. For en flott ungdom vi har.
Jeg ble kjempeglad...
Selvfølgelig har jeg verktøy...
Så i dag har Svend , Hedda og jeg skrudd og skrudd.
Og vi ble svært fornøyd alle 3

Har ikke kjøpt noen puter enda.
Så jeg la et Rørospledd og noen skinn oppi.


Godt og varmt i solveggen i dag.

Ha en super søndag folkens.
Klem fra Katarina





5 kommentarer:

  1. Flotte hagemøbler du har kjøpt deg. Tenker nok det gikk som en lek å skru sammen møblene når man har så god hjelp:) Herlig å være ute i det fine været som dere har. Vi skal en tur på Hitra i påska vi også, så jeg håper finværet holder seg. Ha en fin kveld, hilsen fru Strøm.

    SvarSlett
  2. for en kjekk tanteungdom!
    og jeg har også en jente som heter hedda:)

    SvarSlett
  3. Takk for trivelig kommentar inne på siden min. Jeg tar bloggpåskeferie nå så inne hos meg kan du se en påskekledt fru Strøm. God påskeferie til deg og dine:)

    SvarSlett
  4. Hei hei til deg. Tusen takk for varme ord du har lagt igjen inne hos meg.

    Å, så lekre utemøbler. Jeg har samme og er utrolig stolt av dem. Koselig å være på besøk. Kommer tilbake. Håper det er greit at jeg legger deg til følgerlista mi.

    Therese. GOD PÅSKE TIL DERE.

    SvarSlett
  5. Hyggelig du fant veien inn til meg ;)
    Takk for gode ord ♥
    Du har en blogg etter min smak, så her legger jeg meg til hvis det er greit ?

    Ha en nydelig søndag ♥

    SvarSlett